Lacul Caltun


EOS 7D Mk2, 10mm, f/11, ISO 100, HDR

EOS 7D Mk2, 10mm, f/11, ISO 100, HDR

Ceasul sună enervant, este deja ora 6 dimineața. Aseară, pe un câmp, fotografiind un apus de soare, m-am hotărât să dau o tură în Făgăraș, la lacul Caltun. Ajuns acasă, am aruncat camera foto în rucsac, ceva de mâncare plus alte mărunțișuri pentru drum și m-am decis, mâine dimineață plec pe munte.

Trebuie sa mă trezesc, deși, dacă urăsc ceva în viața e să mă trezesc devreme. Dar m-am hotărât deja să merg pe munte pentru câteva fotografii, putina mișcare și, dacă stau să mă gândesc, pentru niște batoane cu cereale în ciocolată de la Dechatlon. Le ador, dar mi-am zis că trebuie să fac puțină mișcare, altfel nu le merit.

Drumul cu mașina e lung, vreu sa scap de trafic până sus la Balea. Plus ca traseul pe munte este și el lung, aproape 7 ore. Așa ca nu am de ales, mă dau jos din pat, mă pregătesc de drum și plec.

Sunt deja la Balea, mă încalț cu bocancii, iau rucsacul, mă uit spre prima bucată de urcuș, trag aer în piept, un aer răcoros de munte, și încep sa urc. Traseul este minunat, cu câteva zone mai dificile, dar peisajul te cucerește și nu mai simți oboseala și nici greutatea rucsacului.

După puțin peste 3 ore, două sandvișuri și doua batoane cu cereale am ajuns la destinație. Am întins trepiedul și am început să caut cadre interesante. Lumina nu e prea grozavă, era de așteptat, dar de data asta am ieșit mai mult pentru mișcare și nu neapărat pentru fotografie. Cel puțin așa aș vrea să cred, dar camera foto, cele două obiective și trepiedul care atârnă greu de rucsac parcă mă contrazic.

Pe drumul de întoarcere m-am oprit pentru încă un sandviș și câteva fotografii. Teleobiectivul lăsat acasă ar fi fost bun, dar ar fi însemnat încă 1kg de cărat pe munte.

Până la urmă, a meritat tot efortul pentru cele două batoane de cereale în ciocolată. Chiar și pentru fotografiile făcute pe munte.

EOS 7D Mk2, 70mm, f/8, ISO 100, 1/500

EOS 7D Mk2, 70mm, f/8, ISO 100, 1/500

Leave a Reply

