La mare


Iata ca a inceput un an nou in care sper sa am mai multe oportunitati de a evolua in aceasta minunata pasiune: fotografia. Iar daca nu le gasesc atunci trebuie sa le creez.

Am decis sa petrec trecerea dintre ani la mare, mai concret in Constanta. In plus am avut ocazia sa incep anul 2012 facand ceea ce imi place cel mai mult, si anume sa fotografiez. Pentru o clipa am vrut sa trec fotografia pe locul doi, asta dupa ce mi-am adus aminte de puiul cu legume si fructe in sos dulce pe care l-am mancat la pranz in prima zi a anului, dar nimic nu se compara cu “gustul” pe care ti-l ofera cautarea subiectelor fotografice prin vizorul camerei. Este mult mai dulce. Iar din cand in cand ceva mai amar, mai ales atunci cand ai un cadru excelent in fata ochilor si ceva lipseste, de exemplu trepiedul.

Da, poti sa ai cel mai minunat trepied din lume, dar daca l-ai lasat in masina nu mai valoreaza nimic. Asta e o lectie pe care o inveti tocmai atunci cand nu te astepti. Nu mai ramane decat sa gasesti o pozitie cat mai fixa, sa tragi aer in piept si sa apesi usor pe declansator sperand ca la un timp de expunere de 1/20 – 1/40 sa-ti iasa totusi o fotografie buna, clara, care sa stea mandra pe perete fara ca toti cei care o privesc sa observe ca e usor miscata.
Dar sa ne amintim vorbele lui Ansel Adams, “There is nothing worse than a sharp image of a fuzzy concept”.

EOS 50D, 10mm, f/8, 1/20, ISO 200

EOS 50D, 10mm, f/8, 1/40, ISO 200

Leave a Reply

