In fuga


Am ajuns la locul faptei sperand sa surprind in imagini un apus de soare intr-un loc simplu, dar din pacate apusul a fost atat de plictisitor incat aproape m-am intors acasa cu traista goala. Dar cu ocazia asta am mai invatat un lucru nou despre fotografie: e bine sa cunosti lumina, unde rasare soarele, unde apune, altfel te trezesti intr-un loc minunat dar cu lumina buna exact acolo unde nu trebuie. Bine, as putea sa ma reorientez si sa ma folosesc de lumina pe care o am la dispozitie pentu a obtine niste fotografii interesante. Dar din pacate nu mereu se poate.

Daca tot am batut drumul pana acolo macar am reusit cateva imagini decente.

EOR 50D, 22mm, f/8, 1/160/ ISO 100

EOS 50D, 10mm, f/18, 1/8, ISO 100

Si unul dintre prieteni

EOS 50D, 22mm, f/8, 1/160/ ISO 100, flash 430EX

Leave a Reply

