Inceputul


Salutare oameni buni,

Ma uit in jurul meu si vad ca net-ul este plin de blog-uri, Twitter, Facebook, MySpace si mai stiu eu ce comunitati de oameni care nu fac altceva decat sa comunice. Sa comunice intre ei, sa comunice ceva celor din jur, sa-si spuna punctul de vedere, sa se prezinte cu ceva. As putea sa raman un anomin in continuare, ca multe alte miliarde de oameni, sau as putea sa ies la suprafata si sa ma alatur celorlaltora milioane, poate chiar sute de milioane de oameni care au ceva de spus, de arata. Oricum, unul in plus nu mai conteaza.

Asa ca am sa incep sa va stresez cu posturile mele pe acest blog, un blog care se vrea despre fotografie. De ce tocmai despre fotografie? Pentru ca acum cativa ani am luat o camera foto ceva mai performanta in ideea ca tehnicianul din mine sa o butoneze, insa am descoperit o lume noua si foarte interesanta. O lume plina de culoare, de forme, de contraste, o lume pe care poti sa o ingheti pentru cateva fractiuni de secunda sau pe care o poti surprinde in miscare.

Ajungi la o varsta in care ai terminat scoala, facultate, si devine din ce in ce mai greu sa inveti lucruri noi, mergi inainte cu o meserie si usor usor ignori restul. Fotografia ma face sa invat lucruri noi, ma face sa stau pe net sa citesc cat mai mult despre ea, fie in carti, bloguri sau forumuri, ma face sa ies din casa cu pofta de a gasi ceva nou.

Cam atat pentru inceput, ne auzim mai incolo cu imagini, articole si cugetari.

Leave a Reply

